2 Aralık 2012 Pazar

Her karanlık yeni bir aydınlık ve farkındalık getirdi.


Başka bir Ruhun yolculuğunu yargılamak sana düşmez. Seni ilgilendiren, bir başkasının ne olduğu veya olmayı başaramadığı değil, Senin kim olduğunu anlamandır.”

Neale Donald Walsch

Biz dünyada böyle güzel bir duygunun olduğunu öğrendik. Her karanlık yeni bir aydınlık ve farkındalık getirdi.

Ev/Ofisimizde  hiç yeni eşyamız yoktu ve şimdi 3 kişi olmuştuk. İsmail, ben ve kızım…. Bulduğumuz, çalıştığımız, biriktirdiğimiz paralarda önceliği eğitimlerimize verdik. Sevgiyle verdik. Her eğitim kendimize kendimiz olmaya yatırım yaptı. Herkes kendine yatırım yapsa, sadece kendi çöpünü süpürse, dışarıda çöp kalır mıydı ? Bir kişi kendi kapısının önünü süpürse dünyada en azından bir kişinin çöpü azalmaz mıydı?

Bu arada durduk yere benim firmam orada kötü şeyler yapılıyor diye şikâyet edildi. Bana soğuk duş etkisi yaptı. Kaybetme korkularım, para, kariyer, yalnızlık  anksiyetelerim ayyuka çıktı. Her gün yeni bir baskın geldi, iş yerime. Müşterilerim ders ortasında bunu yaşamaktan rahatsız olup uzaklaştılar. Ben yapılan suçlamaların tamamen şahsi kızgınlıklardan doğduğunu anlayıp iş yerimle hiçbir bağlantısı olmadığını keşfedip, kafayı toparladığımda bu arada bol bol parasız kaldığımda yeni bir dirilişe geçtim. Kurumumla ilgili raporları netçe kendilerine sundum. Başvurulan kurumların hepsi tek tek temiz kağıdını firmamıza verdi. Her kuruma itinalı çalışmaları incelemeleri için teker teker teşekkür ediyorum. Bu raporlarla uğraşırken benim biranda firmam daha tanınır, oldu. Haksız yere neler yaşadılar cevabıyla ününü ve müşteri potansiyelini genişletti. Bir kez daha her hayırda bir şer her şerde bir hayır olduğunu öğrendim. Olur ki hoşunuza gitmeyen bir şey, sizin için hayırlıdır ve olur ki, sevdiğiniz şey de sizin için bir şerdir. ALLAH (c.c.) bilir de siz bilmezsiniz.” (Bakara Suresi, 216)

Yaşamda en büyük temennilerimden birisi insanların bir olayda canı acıdığında nefret ve öfkeye tutunmak, karşı tarafa zarar vermek için elinden geleni yapmak  yerine( bana göre nefret ve öfkenin Türkçesi canım çok yanıyor, zayıflığımı kırgınlığımı kızgınlıkla saklıyorumdur) karşı tarafa can acılarını direk olarak iletebilmeleridir. Örneğin kızımız eve geç gelir, başına bir şey geldi diye çok endişeleniriz fakat kızımız eve döndüğünde seni kaybetmekten çok korktum yerine alabildiğince bağırırız. Ya da sevdiğimizi kaybettik gittiğin için canım yanıyor benim için değerliydin demek yerine nefrete tutunur çocukları mahvettin diye bağırır dururuz. Duygularımızı söylemek ne zorrrrrr, Mehmet Hocamın dediği gibi hepimiz de aynı geminin yolcularıyız…

Bu arada sevdiklerimiz bu şehirde kalmak sizi yıpratacak bir daha mı dünyaya geleceksiniz ayrılın bu şehirden dediler. Aslında cevap ortadaydı. Kendi isteklerinle var olabilmeyi, bu şekilde kabul görmeyi deneyimleyebilmek. Önce evlatlarımız sonra da sorunu bulunduğun yerde çözme mantığı bizi bu şehirde bıraktı. Kaçıp gitmek en kolay yoldu ama beynini, kalbini, duygularını da bırakabilseydin iyiydi. Bizim inancımıza göre bir sorundan veya bir durumdan kaçmak o konunun çözümü olamaz doğru olan o anda yaşadığın sana o olayı yaşatan duyguyu dönüştürüp dinginleşmektir.   Barış önce ruhta başlar ve gelişebilir” : Bert Hellinger

Ben her akşam oturmuş olduğumuz Karabıçak Residance’nin önündeki pistte İsmail’le yürürken ben de burada bizim de dairemiz olsun istiyorum derdim. İsmail de tatlı tatlı güler şuanda paramız yok demek yerine zarifçe ben bahçeli ev istiyorum karıcığım derdi. Günlerden bir gün 1+1 =Para workshopuna iş yerimizde eğitim vermek üzere sevgili arkadaşlarımız Tuna ve Tuba geldiler. Hep hatırlıyorum Ağustosun sonuna doğruydu. Ben bu eğitimde Allahtan buradan bir daire isteyeceğim dedim. Madem istediğin şeyleri, olumsuz kalıplarını değiştirerek elde edersini öğretiyorum öyleyse önce bunu benim yapmam gerek. Eşim sakince güldü. Bu gülüş şuanda olması zor gülüşüydü. Eylül ayında kira kontratımız doluyordu ve ben yeni sezonla zamlı kirayla girmek yerine kendi evimizin ödemesini yapmak istiyordum. Çalışmada safça sadece istedim. Sonuç 1 hafta sonra karşı daire için bankaya başvurup apar topar kendi evimize çıkmak oldu. Şükürler olsun... İstedikte vermedi deme..! İstemeyi bilmedin; bari yalan söyleme. (Hz. Mevlana)

Daha sonra ben Yüce Yaratıcıdan istemekte yüzsüzlüğü ele aldım. Bir tane de işyerimiz olsa aynı yerde isteğinde bulundum. Eşim ve annem sanırım iyice hayalkolik oldun moduna girdiler. Ben sadece derin meditasyonlarla zihni devreden çıkarıp istedim. İstedikçe ruhumda yeni ve daha çok işe, gelire yer açıldı sanırım. Kısa süre sonra bu hayalimde gerçekleşti.. Eşim yıllardır devam ettiği ve kirada olduğu iş yerini kapatıp, yeni aldığımız yere taşıdı muayenehanesini. O da rahat ve düzenli çalışır oldu. Bıraksalar 24 saatimi İsmail’le geçiririm bıkmadan, tam da yerine rast geldi manzara kurduk.



Bir gün İsmail’le Yeni Çağ Çocukları diye bir seminer planladık. Çocuklara yeni bir bakış açısıyla bakmak. Yeni çağın çocuklarını ebevynlerine aktarabilmek istedik. Bir değişim olacaksa çocuklara bizim istediğimiz değil kendi yaşamlarında olmak istediklerine destek verilecekse önce bu konuda ebevynlere ışık olmak, değerlilik bilincini yeni nesilden başlatmak istedik. Güzel bir eğitim hazırladık. Ama bilemezdik ki eğitimin, anlatmak istediklerimizin  milyonlarca eksiği vardı ve bu eksiklikleri tamamlamaya  yardım edecek kişi bizim biricik oğlumuzdu. İnanılmaz ağır bedellerle. Benim her zaman gözlemlediğim ailelerin çocuklarında sorun var dedikleri örneğin ders çalışmıyor, hırçın, hedefsiz vs. sıkıntılarla çocuklarını bize getirdikleri sonra da bu gösterdikleri sıkıntı örnekleriyle ebevynlerine  çocukları  onlardaki gerekli değişimi  yaptırtıp ebevynlerin ve çocukların mutlu olduklarıydı. Bilemezdik ki oğlumuz da bizi kökten değiştirecekti…

 
Artık çocuğumuz olmalı dedik, bizden olan sevgimizden doğan güzel bir erkek çocuğu. Doğrusunu isterseniz bana göre oğlumun babası dünyanın en yakışıklı erkeği ona benzeyen bir oğlan benim en büyük hayalim oldu…

1 yorum:

  1. Xavi Gerad Jude Am. Aiicco Sigorta plc Temsilcisi. Biz 3% anaSayfa Ödeme oraninda Kredi sunuyoruz.Bu (CEO) e-posta adresine bizimle irtibata ilgilenen
    varsa: xavigeradloanfirm@yahoo.com
    Eklendi sadece Aiicco Sigorta plc Izin Alir 20 yas üzeri yazidan.
    Bireysel Krediler Yatirim.
    Isletme Kredileri Yatirim.
    Konsolidasyon Kredi.
    Insaat Krediler.
    Bir'in Daha yaygin Ödeme yasindaki Your Language.
    Plani Çirak AYLIK ve yillik Ödemeler arasinda yorumsuz yapin.
    Esnek Kredi kosullari.
    Yil 5000 8000.000.00 Euro Kadar Kredi yok.
    FIRMAMIZ Güvenilir, Verimli, hizli ve yürüt BIR islemdir. Bize bugün.SR GERAD JUDE Yatirim plc: Yanitlar Isim gönderilmesi gerekmektedir, E- posta: xavigeradloanfirm@yahoo.com




    YanıtlaSil